Bibelstudiegrupper

Hedensted Kirke tilbyder en mulighed for at blive en del af en bibelstudiegruppe.

En bibelstudiegruppe mødes som udgangspunkt 1 til 2 gange om måneden i private hjem og læser bibelen sammen.

Ofte (og kun i det omfang man ønsker) deler man også livets op- og nedture med hinanden og får skabt et fortroligt rum.

Der er mange muligheder for forskellige sammensætninger af en bibelstudiegruppe. Det kan være jævnaldrende, forskellige aldersgrupper. Det kan være kun kvinder eller kun mænd, familier med børn osv.

Vil du høre mere, eller kunne du have lyst til at være en del af en bibelstudiegruppe, er du meget velkommen til at kontakte enten kirke- og kulturmedarbejder Ester Due, tlf. 21127741 eller sognepræst Michael Høj, tlf. 61619622